BESTILL PÅ NETT - HENT OG RETURNER I BUTIKK

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Når bestillingen er lagt inn, hvordan vet jeg at bestillingen har gått igjennom? 
Når du legger inn din bestilling på no22.no vil du motta en ordrebekreftelse på mail. Bestillingen vil bli behandlet samme dag eller påfølgende virkedag.
Husk alltid å kontrollere at e-postadressen er korrekt! Savner du bekreftelse, sjekk om den kan ha havnet i søppelposten.

Hvor lang er leveringstiden? 
Leveringstid er 1-4 virkedager. Hvor i landet du bor kan påvirke tiden det tar før du får pakken din.

Varen jeg ønsker er utsolgt, vil den komme inn på lager igjen? 
De fleste varer vi selger er sesongvarer, men noen produkter finnes i vårt basesortiment. Send gjerne en mail til nettbutikk@no22.no, så kan vi se på muligheten for supplering. 

Hva gjør jeg hvis jeg mottar en vare med feil/defekt? 
Hvis du har vært uheldig og mottar en vare som er feil, eller varen er ødelagt, ber vi deg sende en epost til nettbutikk@no22.no med bilde og forklaring av feilen, samt ordrenummer. 

Hva er åpningstidene for å hente ordre i butikk? 
Midlertidige åpningstider hos No22 Damplassen er: 
Mandag-lørdag 1100-1600.

Sender dere til utlandet? 
Nei, dessverre. Foreløpig sender vi kun til fastlandsadresser i Norge. 

Hva ser du etter?

Din handlekurv