KJØPSBETINGELSER

Bestilling

Partene

Selger:
No22 Damplassen AS
Damplassen 22
0852 Oslo
Tlf: 22 56 91 04
Mail: nettbutikk@no22.no

Org.nr: 829 511 762

Kjøper:
Kjøper er den forbruker som foretar bestillingen.

 

Betaling

Du kan betale med tre sikre betalingsmetoder i vår nettbutikk: kort, Vipps eller med Apple Pay.  Når du betaler med et av disse alternativene trekkes beløpet fra ditt betalingskort.

Du må være over 18 år for å handle i nettbutikken.

 

Reklamasjon
Ved reklamasjon kan du sende en mail til oss, med bilde av varen, til nettbutikk@no22.no, eller kom innom butikken på Damplassen med varen. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner. 

 

Angrerett
Etter forbrukerkjøpsloven har du 14 dagers angrefrist. Vi refunderer betalingen straks vi har mottatt varene. Varene må leveres tilbake i ubrukt stand og med original emballasje/prislapper (viktig!).
Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at strømpebukser,munnbind, undertøy, badetøy og øredobber ikke kan returneres/byttes. 

 

Bytte/ retur
Alternativ 1 – Levere varen kostnadsfritt direkte til butikken på Damplassen. Du trenger ikke å fylle ut angrerettsskjema om du benytter dette alternativet, det er tilstrekkelig å vise til ordrebekreftelse. 

Alternativ 2 – Fyll ut angrerettsskjema du fikk tilsendt med ordrebekreftelsen og send denne sammen med varene til No22 Damplassen. Du kan også sende en mail til nettbutikk@no22.no. Klistre på returetiketten og lever pakken på ditt nærmeste postkontor. Hvis du bruker returetiketten, trekkes kr 119,- fra beløpet som du skal ha refundert. 

Ved bytte til andre varer, ber vi deg legge inn ny bestilling på nettbutikken og vi vil refundere pengene for produktet du returnerer til oss.


Returadresse: 

No22 Damplassen AS
Damplassen 22
0852 Oslo 

Tilbakebetaling
Når vi har mottatt pakken i retur, vil beløpet for varene bli refundert innen 1-10 virkedager. Refusjonstiden kan variere ut i fra hvilken bank eller kortutsteder du har. 

Om du velger å heve kjøpet, blir hele beløpet ekskl. frakt/gebyr refundert. Dette forutsetter at du har handlet med kort og at varene er kommet tilbake til oss.

Vi tar følgende forbehold 

 

  • Varer kan være utsolgt
  • Farger kan avvike fra virkeligheten
  • Skrivefeil
  • Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk og vi deler lager med butikk.

 

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerådet for mekling.