KJØPSBETINGELSER

Bestilling

Partene

Selger:
No22 Damplassen AS
Damplassen 22
0852 Oslo
Tlf: 22 56 91 04
Mail: nettbutikk@no22.no

Org.nr: 829 511 762

Kjøper:
Kjøper er den forbruker som foretar bestillingen.

 

Betaling

Du kan betale med tre sikre betalingsmetoder i vår nettbutikk: kort, Vipps eller med Apple Pay.  Når du betaler med et av disse alternativene trekkes beløpet fra ditt betalingskort.

Du må være over 18 år for å handle i nettbutikken.

 

Reklamasjon
Ved reklamasjon kan du sende en mail til oss, med bilde av varen, til nettbutikk@no22.no, eller kom innom butikken på Damplassen med varen. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner. 

 

Angrerett
Etter forbrukerkjøpsloven har du 14 dagers angrefrist. Vi refunderer betalingen straks vi har mottatt varene. Varene må leveres tilbake i ubrukt stand og med original emballasje/prislapper (viktig!).
Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at strømpebukser,munnbind, undertøy, badetøy og øredobber ikke kan returneres/byttes. 

 

Bytte/ retur

  1. Fyll ut angreskjemaet du fikk tilsendt med ordrebekreftelsen og legg det sammen med pakken. Har du ikke printer, kan du sende en mail til nettbutikk@no22.no. Benytter du deg av returetiketten, trenger du ikke fylle ut skjemaet!
  2. Klistre på returetiketten som ligger i pakken din. 
  3. Lever pakken der du hentet den (eller på et annet hente-/innleveringssted som har Bring/Posten). 
  4. Det koster 119 ,- å benytte seg av vår returetikett, som vi trekker fra det beløpet som du skal ha refundert. 

 

Returadresse: 
No22 Damplassen AS
Damplassen 22
0852 Oslo 

Tilbakebetaling
Når vi har mottatt pakken i retur, vil beløpet for varene bli refundert innen 1-10 virkedager. Refusjonstiden kan variere ut i fra hvilken bank eller kortutsteder du har. 

Om du velger å heve kjøpet, blir hele beløpet ekskl. frakt/gebyr refundert. Dette forutsetter at du har handlet med kort og at varene er kommet tilbake til oss.

Vi tar følgende forbehold 

 

  • Varer kan være utsolgt
  • Farger kan avvike fra virkeligheten
  • Skrivefeil
  • Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk og vi deler lager med butikk.

 

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerådet for mekling.