OFTE STILTE SPØRSMÅL 

Når bestillingen er lagt inn, hvordan vet jeg at bestillingen har gått igjennom? 
Når du legger inn din bestilling på No22.no vil du motta en ordrebekreftelse på mail. Bestillingen vil bli behandlet samme dag eller tidlig dagen etter.
Husk alltid å kontrollere at e-postadressen er korrekt.

Hvor lang er leveringstiden? 
Leveringstid er 1-4 virkedager. Hvor i landet du bor kan påvirke tiden det tar før du får din ordre.

Varen jeg ønsker er utsolgt, vil den komme inn på lager igjen? 
Vi har ikke oversikt over om en spesifikk vare kommer inn igjen på lager. Send oss gjerne en mail, kundeservice@no22.no så kan vi se på muligheten for supplering. 

Hva gjør jeg hvis jeg mottar en vare med feil/defekt? 
Hvis du har vært uheldig å mottar en vare som er feil, eller at varen er ødelagt, ber vi deg sende epost til kundeservice@no22.no med bilde og forklaring av feilen, samt vare og ordrenummer. 

Hva er åpningstidene for å hente ordre i butikk? 
Åpningstider for No22 Damplassen er: 
Mandag 10:00 – 17:00 
Tirsdag 10:00 – 17:00 
Onsdag 10:00 – 17:00 
Torsdag 10:00 – 19:00 
Fredag 10:00 – 17:00 
Lørdag 10:00 – 16:00 

Sender dere til utlandet? 
Nei, dessverre. Foreløpig sender vi kun til adresser i Norge.